ilknurcelik Benim annem kesmişti ilk oda parmak ucundan minnak kesti ama o ağlayınca bende ağladım. E annemede birşey diyemedim kırmamak için. Sonra böyle forum forum gezip içimi rahatlattım. Canınızı sıkmayın. Olabilir yani. Ama tavsiyem bu makas şeklinde olan tırnak makaslarından kullanmanız. Hiç birsey olmuyor rahat rahat kesiyorum