Momysbird2020 Ben test yaptirmadim.Ama şimdi diyorumki keşke yaptirsaymism.çünkü ozaman bilmemezlik mi desem,cahillikmi desem..Ama 7 yaşına kadar sürer demişti doktorumuz.Dikkat etmek gerekiyor.terli olmucak,klima cok dokunurdu (sicagi) ufo kullanın daha iyi derdi doktor.buhar makinesi olursa evin icinde iyi olur,yoksa yattığı odanın kapısına nei bez koyun derdi.dedigim gibi ama Essek sütünün cok faydası oldu icindeki balgamlari hep çıkartmıştı