Ilk kızım dogduktan sonra surekli hastalanıyordu. Allerjik bronşit dedi doktorumuz. Surekli hırıltı,beline elimi koyduğum anda hırıltı geliyordu,tokaliydi hep boğuk boğuk konuşurdu.ve kusardı. Ventolin ve pulmicort kullandık hep.15 gune bir hastalanıyordu.cok zor günlerdi.sigara dumanı,toz,polen, çımen,parfüm kokusu bunların hepsi tetikliyordu.4 5 yaşına kadar cekdik. Simdi 8 yaşında şükür iyiyiz.Esek sütü denedik arada belirli araliklarla içirdik 2 yaşından sonra,içtikten sonra bir öksürme ve sonrasında fışkırarak kusuyordu.ama ne kusma hep balgam cikariyodu.sonra yavaş yavaş düzeldi. Ama dr zaten ozaman 6 7 yaşında gecer demişti