Bebeğimin bir kaç gündür ateşi cıkıyordu 39 lara ama inatcı değildi ilaçla düşüyodu bugun agzında kollarında bacaklarında kabarım avuc içlerinde kabarık olmayan kırmızı dokuntuler var. Acaba tecrubesi olan varmı annemlere gelisk kimliksiz muayen etmedıklerı için gösteremedik doktora bugun eşim gelip alacak bizi
https://resimyukle.io/r/xa0CjDkTJy