Sevenne yani şöyle düşünün elbet birgün büyüyecek ve sizden uzaklasicak su anların tadını çıkartın sarılın bol bol kucağınıza alın kokusunu çekin içinize çok çabuk büyüyorlar o yüzden iyi tarafından bakmaya çalışın evet çok yorucu oluyodur eminim ama bu günlerini ozlicez ilerde ben öyle düşünüyorum en azından o zmanalari yaşarken zor gekmisti ama şimdi dönüp bakınca ne çabuk geçmiş zaman diyorum