newlife21 Sevgili anneler oğlum yeni 3 aylık oldu ve 2 gündür iştahsız doğru düzgün ne mama alıyor ne emiyor sizce nedeni ne olabilir doktora gitmeli miyim
Zlm newlife21 atak haftasindaydi bu ayın atağı öyle hem iştahsızlık yapiyo jem uyku gerilemesi 🤗 kolay gelsin
lidyahsn newlife21 3. Aya girdik biz de aynı öyle oldu. 15 gündür de öyle iştahlı bebek gitti 5 saat aç kalıyor zorla veriyorum uykuya geçerken
NesX newlife21 aynı durumdayım 3 ay 14 günlük resmen savaş veriyoruz iştahlı çocuğım gitti yerine 5 saat dursa sesi çıkmayan iştahsız bir bebek geldi. Ataktan diyorlar umarım atak bitince eskiye döner.
ipekk05 newlife21 aynıyız canım 3 ay 5 günlük olduk 3. aya girdiğimizden beridir 100 cc sütü bile üç saatte zorla içiriyorum keyifle içerdi ama biberonu ağzında oyun yapıyo çekmiyo bi türlü saatlerce aç kalsa ağlamaz anlamadım gitti ya
DuruMomm Atak haftasına girmiş olabilir. Bu zamanlarda cok emmek istemiyorlar malesef. Doktor değilde emzirme danısmanıyla görüsün derim.
DuruMomm Tabi herhan bir sağlık problemi olabileceginden süpheleniyosanız orası ayrı tabi. Doktora görünmek gerekir.
newlife21 DuruMomm sağlık probleminden şüphelenmiyorum aslında bi de ilk bebeğim çok anlayamıyorum da ama yok gibi doktora mı gitmem gerekiyor ne yapmalıyım başka atak haftası ilk defa duydum ne kadar sürer ki bu şey
newlife21 Zlm ne kadar sürüyor peki acaba öyle mi gerçekten emmiyor canım çok sıkılıyor üzülüyorum karnın gurulduyor resmen gece emiyor gündüz emmiyor
newlife21 lidyahsn yaaa çok üzülüyorum ne olcak bilmiyorum zaten çok iştahı yoktu iyicene gitti gün boyu aç resmen bi tek gece emiyor uyku sırasında
Zlm newlife21 bir aya yakın diye biliyorum ama geciyo çok zorlamayın emmek istemeyince meme reddi olmasın teklif edin isterse alsın
lidyahsn newlife21 ben doktor a da sordum bu aylarda meme mama reddi oluyormuş. 5 saat aç kalıyor bir şey olur mu dedim 8 saate kadar aç kalabilir miş artık tabi 8 saat tutmayalım yine de 🙂
lidyahsn NesX herkes aynı durumdan şikayetçi galiba inşallah geçicidir 3 ay 15 günlük 15 günden beri öyle biberon değiştim mama değiştim yine aynı
newlife21 NesX 15 gün mü yaaa ama nasıl olur içim gidiyor bide ilk evladım diyorum acaba ben mi beceremiyorum almıyor hiç almıyor doktora götürmek gerekiyor mu Acaba
Aylizmom NesX benim bebeğim de 3 ay 11 günlük aynı durumu yaşıyoruz maalesef biran önce geçsin bu dönem diye bekliyoruz
NesX lidyahsn biberon değişikliğini bende yaptım yok onunla alakası yokmuş valla keyfine göre çok ihtiyacı olursa alıyor ilk ağlıyordum falan ama şimdi deniyorum sonuna kadar olmuyorsa olmuyor diyorum.
newlife21 lidyahsn almıyor ama deniyorum deniyorum almıyor sanki biri dövüyor çocuğu yedirmeye çalıştığım zaman yok savaş ediyoruz resmen acıksa kendi almaz mı ki zaten çok taktım kafaya
NesX newlife21 yine siz bilirsiniz ama sanırım hepimizin yaşadığı şey ben ayakta gezerken vermeye çalışıyorum çok yormaya çalışıyorum. Yani türlü türlü deniyoruz ama yalnız değilsiniz gerçekten bu ay bitsin diye dua eder oldum
newlife21 ipekk05 aynı bendede keyifle içerdik biberonla oyun oynuyor resmen yaaa hemen geçse keke bilemiyorum da doktora getirmek gerekiyor mu
ipekk05 newlife21 pazartesi kontrolümüz var aylık ozaman doktoruna sorucam sanada bilgi verirm istersen