Hatice_nur07 Selam anneler kızım 8 aylık olacak artık kış geldi hemde güzel duruyor hic ayakkabı giydirmedim şimdiye kadar ama heves ediyorum burada cok gördüm vicco öneriliyor ama deneyerek almak istiyorum bu ayakkabı e bebekte civil de falan varmıdır acaba 🌸