Bebeğime ilk 3 gün hem biberon hem meme verdim ama daha sonra mememi reddetmeye başlamıştı daha sonra biberonu bi şekilde bıraktırdım mememi emmeye başladı şuanda tam aksi biberonu kabul ettiremiyorum aynı durumu yaşadınız mı biberona alıştı mı veya nasıl bi çözüm buldunuz 1 ay sonra işe başlamam gerekiyor :(