papatyaannee Kızlar merhaba yeni doğum yaptı bugün bebeğim on günlük BioNTech aşısı oldum bebegimi emzirebilir miyim 3 saat oldu bilgisi olan var mı
Wanderlust papatyaannee 10 gunluk bebegi saat basi, her istediginde veya en gec 2 saat araliklrla emzirmeniz gerekirdi hic beklemeyin 3 saat cok uzun onlar icin emzirin hic bir yan etkisi yok korkmayin 😊