Merhaba 45 günlük bebeğim var sizin rutinlerinizi merak edyorum uyanınca mı emziriyorsunuz yoksa uyumadan önce mi? Hangisi daha mantıklı emin olamıyorum gaz çıkarma esnasında uyanıyor genelde çünkü 😖 öbür türlüde aç mı uyutuyorum acaba diyorum 😂siz nasıl bir düzen oluşturdunuz