Merhaba 1 haftadır soguk algınlığı gibi bi durum yaşıyordum burnum tıkalı hafif oksuruk ve hafif boğaz ağrısı oldu dünden beridir koku ve tat kaybı da yok oğlum krese gidiyor ordan kapmıştı o da çok kötü öksürüyordu ateşi vardı. Eşim gripte de burun tıkanıklığında koku gider diyor . Ama benim suan burnum açık ama asla zerre koku almıyorum yemeğin tuzundan acısından anlamıyorum. Verneli kokluyorum yok.bugun burnum açık ama acaba tekrar covid mi oldum diye düşünüyorum 🤦🏻♀️