jap oğlum şuan 3,5 yaşında kızıma hamileyken sürekli bunu düşündüm nasıl olacak diye falan. doğuma 1 ay falan vardı bez istemedi bi gün sonra baktım tuvalete gitmeye çalışıyor kapıyı açtım gidip çişini yaptı ben şok çünkü daha başlamamıştık eğitime ondan sonra asla bez bağlamadım 1 seneden fazla oldu bir defa yatağa kaçırmadı maşallah
. kakasını da söylerdi anne kaka diye hemen lazımlığa yapardı Allahım sana çok şükür diye kaç gece dua ettm😆 kendi kendine eğitim vermiş bebem 😂😂 meğerse çizgi film izlerdi ordan görmüş hep