Kızlar Merhaba. Oğlum 22 günlük. 4 yaşında bir kızım var.
Kızım ilk günlerde hep uyurdu. Emzirmek için biz kaldırırdık zorla. Ama oğlum daha yeni doğan olmasına ragmen çok zor uyuyor.
Emerken göğsümde uyuyor evet meme ağızından çıkıyor uykuya dalıyor yatırıyorum pat uyanıyor. Bu hep böyle bugün sabahtan beri daha 2 saat hiç uyumadı.Doymuyor sandık mama verdik değişen birşey olmadı yine aynı. Kilo alımıda çok iyi doktor ek takviye verme dedi.
sizce neden böyle oluyor gazdan dolayı mı?Nurse Harveys gaz damlası kullanıyoruz.