Selma_brn valla canım olacağı varsa her türlü oluyor oğlum 12 gün sonra yaşına girecek 11+5 hamileyim bizde korunuyorduk oldu nasip yapacak bir şey yok hatta burada okudum belki o arkadaş da görür 3.bebeğinden sonra kordonlarını bağlatmış şuan 4.ye hamile 20bin de 1 hamile kalma olasığı varmış bağlattıktan sonra oda 1 ihtimal olmuş yapacak bir şey yok bende tekim eşim erkek kuaförü sabah gider akşam en erken 9 da gelir Allah yardım eder merak etme hem birlikte büyümüş olurlar