Kızlar bebeğim 20 günlük doğduğundan beri aynı kiloda pazartesi tekrar sağlık ocağı kilosuna bakmak için çağırdı hemsire sütun varsa mama kullanma dedi bebeğim memeyi kendisi bırakmıyor hiç acaba doymuyormu diyorum ama kendim göğsünü sknca süt geliyor ne yapacağımı bilmiyorum bebeğimin doymadigini nasıl anlarım benim bebeğim gibi ilkte kilo almayıp sonradan kilo almaya başlayan var mı çok korkuyorum kilo alamayacak diye😢