1 aylık olduk bugün daha önce 10 günlükken sarılğımız geçmiş demişti doktor fakat bugün kontrolde sarılık devam ediyor ediyor kan ve idrar verdik sonuç almadk henüz doktor anne sütü sarılığı büyük ihtimal dedi ama napacagimi bilmiyorum zaten sık ve güzel emiyor