Sevgili anneler, bebeğim 4 ay 27 günlük yani uyku gerilemesi midir bilmiyorum ama uyutacağım zaman çılgınca ağlıyor. Yatırdığım zaman kendini yay gibi yapıyor, ağlıyor çıldırıyor. Uyumazsa mızmız hiç durmuyor.Gece de milyon kez kalkıyor ve meme istiyor ama öyle emmiyor. Yani çok üzülüyorum ağlayarak uyuduğu için. Tükeniyorum da o ağlarken artık. Uyku saati gelince geriliyorum nasıl uyutacağım diye. Gecemiz gündüzümüz karıştı birbirine. Bana bir şey söyleyin 😣