3 aydır Ankaradayız eşimin işi sebebiyle. 6 aylık olacak bebegim ve Çocuğu kontrole götürüp aşı yapacak yer bulamıyoruz. Herkes geçiştiriyor resmen, ‘bilmiyorum kabul ederler mi, aile hekimine sormak lazım’ bilmem ne. E sor o zaman. 4. Ay aşısını sizde yaptırdık diyorum tanıdığınız varsa onların sağlık ocağına gidin diyorlar. Sağolun valla iyi ki dediniz. Böyle bir mantık mı var. Şehir hastaneleri ağzına kadar dolu randevu alamıyorsun zaten. Özeller de önce sağlık ocağına yönlendiriyor. Oraları deneyin yoksa gelin gibisinden. Ben anlamadım farklı şehirde tatilde olabilirsin, belli bir süre kalmak zorunda olabilirsin, ikamet daha alamamış olabilirsin. Anlamıyorum. Gerçekten prosedür böyle mi yürüyor böyle mi olması gerekiyor yoksa başlarından mı atmaya çalışıyorlar.