Bebeğim bir ayı geçiyor hala hasta ya denediğim yöntem kalmadi ya bı kaç gün önceye kadar iyiydi şimdi yine balgam yine öksürük banada bulaştırmis artık oturup kafami duvarlara vuracağım millet sıcak soğuk demeden disarilarda gezdiriyor ben güneşli havada çıkardimmi sonu pişmanlık oluyor sağlık ocağı ilaç verdi kullandım acile gittim balgam söktürücü verdi kullandım en son prospan aldım tabi evde yapılacak herşeyi de yaptım 1 ay nedir alalh rızası için yaaa