Sena1608 boyle dusunmeye calisin: mama olmasaydi cok kotu olurdu, anne sutu olmayan, yetim kalan vs. Bebekler ac kalirdi :( ben mamayi severek ilk gunden itibaren kullandim. Hipp marka mamasi. 1 gun bile kotu hissetmedim :) bende mamayla buyudum, esimde mamayla. Kuzenim 3 cocugu mamayla buyutu.