Merhabalar anneler bebeğim 1 aylık kendisini çok sıkıyor gazı var. Karnını ovalayıp bacaklarını bastırma tekniğini yapıyorum ama çok korkuyorum o yüzden fazla yapamıyorum. Bebeğimin gazını çıkarmak için başka çözüm var mı ve neler yemem gerekir gaz olmasın ve rahatlasın diye 😳