Önü kancalı mı daha iyi yoksa belden sarmalı daha iyi
Prensesminik42 kancalılar daha sıkı canım.
seheriko askılı daha iyi yoksa yarım bel olan daha iyi
Prensesminik42 askılı beni rahatsız etti açıkcası o yüzden askısız aldım daha rahat ettim