Gmzkurt Oğlum 18 aylık parmağı kapıya sıkıştı çok ağladı soğuk suda beklettim ama başka ne yapabilirim hastaneye götüreyim mi anneler yardım
Gmzkurt Labrinth yok şükür onlar çok ağladı işte panik oldum sakin olmaya çalıştım onun yanında ama işte içten içe yedim kendimi
Labrinth Gmzkurt buz koy canım eğer hala ağrıyorsa doktoruma parmak sıkışması için krem kullanabilir misin bi sorayım
Fatmanrxx27 Gmzkurt bir sorun olacağını düşünmüyorum ama soguk şeyler tutun sabaha geçmezse şişlik bir götürün içiniz rahat etsin :) oynatırken ağlamıyorsa bisey olmaz ama insallah
Gmzkurt Fatmanrxx27 ağlamadı parka gitti oynadı hatta sadece hafif şiş yarında şişlik artarsa götüreceğim ya normalde panik değilim bu denli ama evlat başkaymış hepinizden Allah razı olsun sağolun 😊😊iyi ki varsınız anneler
sldmoom Gmzkurt hiç bise olmaz şişlik varsa buz koy ağlama vs yoksa korkmayın aksi Bi durum olsa belli eder zaten korkudanda çok ağlıyorlar can acımasından çok 🥺😊