Birbebekkkbircicek Bebeğimde klebsiella pneumoniae bakterisi çıktı bu bakteriyi aşıp iyileşen var mı eri enfeksiyonu da yapar yazıyor bi kaç yarası var 😭😭
Cigdemce Birbebekkkbircicek bizde 25 günlükken idrar kültür testinde çıkmıştı. 3 gün hastanede bebekle kaldık ❤ serum verdiler damardan. Sonra bi hafta da hastaneye gittik her gün günde 15 dk serum aldik. Tedavi sonrası idrar kültürü verdik temiz çıktı. 😃 şimdi 3 ay 21 günlük olduk tekrarlamadı şükür
Birbebekkkbircicek Cigdemce aynı bakteri mi canım poşetle mi aldılar idrar testleri normal sizin nasıldı ?
Cigdemce Birbebekkkbircicek aynısı canim. Önce poşetle aldı bakteri cıktı. Belki poşetten bulaşmıştır diye sondali aldı yine cıktı. 20 günlük tük 25 değil de. Minicikti yavrum
Birbebekkkbircicek Cigdemce canım normal idrar tetkiki varya lökosit falan yazıyor onların hepsi normal sizin de mi öyleydi peki
Cigdemce Birbebekkkbircicek evet onlar normaldi idrar kültürü istedi doktor onda cıktı üreme. Hiç belirti yoktu ateş kusma falan. Sadece sarılık uzadı diye isyemisti
Cigdemce Birbebekkkbircicek yok canim biz 3 gün hastanede kaldık küçük olduğu için. Damardan verdiler antibiyotigi. Sonra taburcu etti ama her gün damardan bi 10 dk ilaç aldik. Yani toplam 8-9 günde vücuttan attik. Tedavi sürecinde ne ateş-i cıktı ne olumsuz bir şey oldu allaha şükür. Sizin belirtisi ne oldu neden idrar kültürü verdiniz