Merhaba anneler, ne durumdasınız nasıl gidiyor. Benim kızım iyice hareketlendi 4 dişimiz var 2 tane daha geliyor. 😅 uykusu hala güzel akşam 9 sabah 8 uyuyor. Yemek konusunda sıkıntı çekiyorux ne yedirsem diye sürekli düşünmek çok sıkıcı . Fikir verin de onları listeme alayım lütfen 😌 geceleri mama veriyorum biberonla . Gündüzleri de muhallebi yapıyorum meyve katıyorum . Buğday unu, pirinç unu ve bebek irmiğinden muhallebi yapıyorum. Başka siz neler yapıyorsunuz