E_doga Suhann doğumumu memorialde yaptım ilk doğduğunda Soner bey ilgilenmişti onunla devam ediyoruz. Ben kendisini çok seviyorum ve memnunum . Whatsapp tan her mesajıma geri dönüş sağlıyor , kızımla güzel ilgileniyor.. Soner Demirel tavsiye ederim
Bitikmomi Suhann şehir hast. Arife Canpolat var tavsiye ederim. Dünyamdan bi çocuk doktoruna gitme de nereye gidersen git
Utkucan Suhann Acıbadem Mustafa Göğebakan inanılmaz memnunuz kuzenim falanda oğlunu ona götürüyor ailenin çocuk doktoru gibi
E_doga Suhann kızım memorial de doğduğu İçin önceden indirimli olarak 300 TL ödüyorduk. İndirimsiz de 350-400 dür diye tahmin ediyorum Sonra tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdık sadece 15 TL veriyoruz .
Suhann E_doga ya nasıl yaptınız onu bizde sağlık sigortası yaptırmak istedik ama bebeklere yapmadıklarını söylediler siz nasıl yaptınız ?
milasuna Suhann evet genel de devlet hastanelerinde öyle oluyor gecistiriyorlar özelde ki gibi rahatlıkla soru soramiyorsun
E_doga Suhann tek bebeğe yapmıyorlar zaten bana eşime ve kızıma yapıldı.iyi de oldu sürekli özel hastaneye gidiyorsanız en mantıklısı sigorta yaptırmak bence