Talhaninannesiii Göğüsüm yumuşak ve küçük diye sütun yok diyorlar 1 ayljk bebegim var sizce de öyle mi tecrübeli anneler😒
demooyku Talhaninannesiii ilk günlerde çok sis ve dolu oliyor göğüsler zamanla yumusuyor terbiye oluyor denirmis hatta siz milletin lafına bakmayın bebeğinizin kilo alımını takip edin kilo alımında sıkıntı yoksa sutunuzde yeterlidir
UzayliOzge Talhaninannesiii Yumuşak göğüslerde süt kanalları daha hızlı çalışıyor. Kim dedi bunu ? Ayrıca sert olduğunda mastit Olabilir. Herkes çok bilmiş ya😁
Minel355 Talhaninannesiii benim öyle valla yumuşacık dokun içine parmak girer 🤭🤭🤭 hiçte sütüm az değil
Gececi Talhaninannesiii göğsünü sıkınca süt geliyorsa bebeğin kilo alma durumu iyiyse süt vardır göğsün erken terbiye olmuştur ondan yumuşaktır bide bi kaç saat emzirmeyince sertlikler oluyorsa göğsünde sıkıntı yok demektir
Neslihan-28 Talhaninannesiii memeler zamanla terbiye oluyo yani yumuşuyor ve memede herzaman depo süt olmaz emdikçe oluyo.Bebek emdikçe annenin beynine uyarı gidiyo üretim diye.Günde 4-5 kere dolu çişli bez alıyorsanız doyuyor demekktir
Durukus2 Talhaninannesiii yumusak meme yagdan zengin memeymis daha doyurucuymus instagramda annesutudoktoru var onu takip edin paylasımlarına bi göz gezdirin derim☺️ Benim bebeğimde tam 1 aylık son 10 gündür falan memelerim yumusak sıkıntı yapmıyorum kilosunu tarttırdık gayet iyi
Aralidnak Talhaninannesiii doğumdan önce 85 beden 90 kiloydum, doğurdum 80 beden göğüs 80 kiloyum. Oğlum 4.5 aylık ve sağdığımda mama vermeme gerek kalmayacak kadar sütüm var :) hiç takılmayın 20. Günden sonra yumuşamıştı göğüslerim hala da öyle