Kızlar 3 aylık bebeğim var kendim meslek olarak 10 yıl ön mıhasebe departmanında çalıştım suan bebeğe bakacak kimse olmadığı için çalışamıyorum ama evden çalışmak istiyorum bu şekilde Homeofis çalışan arkadaşımız varmı varsa ne iş yapıyor ve aylık kazancınız nedir