Hilal9797 Kızlar çalışan anneler işe başladıktan sonra belli bir süre yarım calisiliyor ya yarısını devletten yarısını işverenden alıyorsun maaşının o kaç ay sonra yatıyor ben doğumdan sonra temmuzda iş başı yaptım bu aylarda yatması gerekmiyor mu 170 bilmiyor PTT açmıyor
Vuslat23 Onu işkur yapıyordu ve işyerının muracatı fln gerekıyormus ya hesabına varsa yatar yoksada ptt ye , bıde işkur bazen gecıkmelı yatırabıluyo? Buarada bende bundan yararlanmak ıstıyorum nasıl yaptınız??