Evet başlıkta sorduğum gibi bebeğim 43 günlük. 1.5 saat emzirdiğimi bilirim. Anca emiyordu. Sonra yarımşar saat düştü, en son 15 dk da bir memeyi emiyordu ama 2 gündür sanki 10 dk da bitiyor gibi, 10 dk dan sonra yutkunması 10 emmeye bir yutkunma gibi. Bitti diye tepki de vermiyor. Hiç vermedi yani bu güne kadar. Yutkunması bitince ben çektim hep, acaba 10 dk da bitiriyor mudur 🤔