Minikkurabiye valla sağlık ocağı ve hemşire bu konuda çok önemli biz taşındık eski evimizden yarım saat uzakta sağlık ocağı ama ben hala oraya gidiyorum değiştirmedim doktorumu da ebemizi de çünkü çok iyiler hatta hemşire hanıma da dedim ben sırf sizin için değiştiremiyorum evimin yakınındakine gitmiyorum diye. Çok ilgililer hep ararlar hatirlatirlar sevecen Güler yüzlü bence doktorunuzu değiştirin siz de