Minikkurabiye Yani sizinki hem saglık ocagı hem rutin olarak götürdüğünüz doktor şanssızlığı olmus. Her ay götürdüğünüz doktorun da size sorması gerekiyordu bence illa tahlile gerek yok. Şahsen bizim doktorumuz her gittigimizde D vitamini ve demir ilacına devam etmemiz gerektigini hatırlatıyor. Hatta benim bile içmem gerektigini söylüyor. Ek gıdaya başlamıs olmalısınız 7.ci ayına girdiğinde pekmez verebilirsiniz faydası oluyor. ☺️