Merhaba kızlar,o kadar çok sinirliyim ki anlatamam yani😑 6 aylık oğlum iki gündür ishal bugün doktora götürdüm,kan değerlerine baktığında aşırı demir eksikliği çıktı neden demir ilacınızı kullanmıyorsunuz dedi bende hocam bizim demir ilacımız yok kullanılması gerektiğinide bilmiyorum dedim(ilk çocuğum tecrübem yok kullanılması gerektiği bilgim de yok,kimse söylemedi) nasıl yani sağlık ocağı 4. Ay aşısında demir ilacını temin etmek zorunda söylemediler mi dedi,hocam hiç bilgi vermediler zaten aşı günlerinde falan ben götürürüm arayıp bilgilendirmezler dedim. Çok çok kızdı nasıl böyle bişeyi ihmal ederler falan dedi. Bize özel ilaç yazdı aşırı düşük 2 hafta sonra getirin düzelmezse yatış yapıcam dedi. Ben ama nasıl ağlıyorum ya çocuğum gereken vitamini hemşire ihmalliği yüzünden alamadı. Sağlık ocağını aradım nasıl ihaml edersiniz dedim adamın verdiği tepki’ "100 tane hastam var hangisiyle ilgileneyim "dedi,bende mesleği bırakın ilgelenmiyorsanız,ben sizin gibileri bu sağlık sektöründe istemiyorum gerekli yerlere şikayette bulanacğım, gerekirse dava bile açarım dedim kapattım . Şu an cimere,sağlık bakanlığına şikayette bulundum başka ne yapabilirim, içim soğumadı soğumuyor,soğmıcakta!! Ya oğlum onlar yüzünden kutu kutu ilaç kullanıyor,gelişim geriliğine de sebep oluyormuş. 6 aylık bebek nasıl ihmal ederler aklım almıyor. Böyle ihmalkar ,sağlığımızı umursamayan hemşirelerin sağlık sektöründe işi yok!🤬