Arenmomy benim zamanında ve vaktinde doğmasına rağmen 3. Gün kontrolünde enfeksiyon çıktı bebeğimi kucağımdan alıp götürdüler yoğun bakıma. Hayatımda sanırım hiç o kadar ağlamamıştım. Aşırı ağlamaktan ve üzüntüden yoğun bakıma bile girdim yoksa ölücektim üzüntüden ve ağlamaktan. Ama öok şükür kısa zamanda aldım içerden. Şimdi kendi kendime diyorum be diye üzüldüm o kadar ağladım kendime kızıyorum bile o yoğun bakıma neden girdim diye. Sana tavsiyem sadece iyi beslen bol bol ye iç sütün bollaşsın ve sağ götür. Bebeğin sütünü içince hemen toparlar kendisini ve bir an önce alırsın kucağına 🙏🏻 Geçmiş olsun