Arenmomy öncelikle geçmiş olsun canım aynı olay bizim başımızdan da geçti cnm 36 haftalık doğum yaptım ben suyum kalmamıştı suni sancı ile doğum yaptım solunum sıkıntısı enfeksiyon herşey vardı baya hastanede kaldı sıkıntıdan sütüm 3,4 gün sonra geldi sürekli süt götürdük arti mama aldık ilaç aldık istediler sonra üşürüm var dediler kardiyoloji gittik 2 kere 6 ve 1 yaşında kapanır kendisinden dediler korkulacak bişey yok dediler ve 3. Kontrole gidecez inşallah kapanmıştır korkmayın sizde tek yapacağız dua etmek sakin kalmak