Kızlar hayırlı günler oğlum 1 yaşına yeni girecek 2 gecedir sabah 5 civarı bir anda ağlayarak uyanıyor ama böyle ağlamak yok binayı kaldırıyor sanki dayak atmışım gibi haşa neden olur eşimde bende çok korkuyoruz yüreğimiz ağzımıza geliyor psikolojimiz bozuldu sakinleştirmek epey zamanımı alıyor sonrada 1 2 saat uyumuyor doktora götüreyim mi Bi yeri ağrısa sürekli mi ağlardı?