Betim İki doktora da mesaj attım dönmediler bir türlü, tecrübenizden faydalanmak istiyorum. Nedir bu? Hiç olmadı daha önce ?
Bayb Ben yaşadım havasız kaldığı için dedi doktorumuz sık sık havalandırdım 3 gün yatmadan önce travazol sürdüm ve her alt açmada yıkadım geçti sevgiler
Kucukadamimm Betim Sudocrem varsa sür kuzum . Bide ıslak mendille silince kurumadan kapatma çocuğun altını