Balpoyrazefe Tunti benim oğlum 2 yaşına giricek pazartesi günü daha yeni anne diyor 😊 Endişelenme elbet diyecek
Mustafa_Cinar Tunti bizimkide 13 aylık demiyor hiç anneme bile anneanneanne diye söylüyor tek anne demiyor 😂
Caglaa Tunti eltimin oğluda 17 aylık herseyi diyor 1 - 2-3 diyo baba, abi, abisnin adını, merci fln herseyi diyor ama sadece anne demiyor😂 bilerek demiyolar. Biz ona anne de diyoruz babaaaa diyip gülüyor 😂
MayneymisAltintop Sadece anne mi demiyor? Baba, dede,mama, yemek, gel, git gibi gibi şeyleri söylüyor olması lazım. Eğer bunları söyleyip sadece anne demiyorsa bilerek söylemiyordur😊
MayneymisAltintop Tunti benm görümcemin kızı inatlaşıyordu. Dİ diyordu annesine😄 Sizde bilmeden söylesin diye çok üzerine gittiyseniz inadından söylemiyor olabilir 😊
Balpoyrazefe Tunti evet işine gelince diyodu hiç demiyodu nerdeyse Zamana bırak az ama bol bol konuş onunla 😊
Fullmoon Haticemiray hepinizi yakacam demeye çalışmış galiba ama anlamamışlar. Anladıklarında çok geçti 😁
Burcu35 Tunti Tanıdığımızında anne demiyordu abla diyodurdu annesine mesela 😂 o kadar sinir oluyordu ki anlatılamaz yani dışardayken mesela abla diye sesleniyor😂 sonradan geçti anne diyor artık