Seray34 Ara ara kalbime kramp gibi ya da bıcak saplama gibi.agri.geliyor çok.nadir yani günde iki defa flan bazen olmuyor ama başına gelen var mı sormak istedim kardiyolojiye randevu almayı düşünüyorum kalp bekletmeye gelmez korktum açıkçası
Derinsart Seray34 bilgim yok gecmis olsn üstte kalsın buarada aşı oldunuzmu bazılarındw yan etki yapıyormuş ya aşı kalple ilgli