Berra60 Kalibtan cikarrken parcalandi kekim . Ilk defa basima geldi . Muhallebisi de hazr di napabilirim lutfen
minikoalam1 Berra60 truff yapabilirsiniz biraz süt ile ıslatıp yuvarlaklar yapıp fıstık tozu Hindistan cevizi ya da çikolata sosa batırabilirsiniz afıyet olsun
EngineerMommm Berra60 hazır krema ile yoğurup küçük toplar yapıp üstünu çikolata kaplablrsn çok güzel oluyor
Balbocegi minikoalam1 arkadaşın dediği gibi yaparsanız çöl güzel oluyor Berra60 fakat bir kalıp kekten oldukça fazla çıkar. O yüzden kekin bir kısmını buzluğa atıp geceden çıkarırsanız yine aynı şekilde yapabilirsiniz. Nacizane tavsiye 🥰
Bal-Kaymak Berra60 Arkadaşlar da yazmış küçük toplar çok güzel oluyor. Kahve yanına minik atıştırmalık. Ay olsa da yesem canım çekti ☺️ ben sütle ıslatıp yoğurup şekil veriyorum . Sonra istediğin gibi süsleyebilirsin.
YigitiinAnnesii Berra60 bel olsam doğaçlama azıcık sütle yada yereyegi ile keki islatirim kalıba basarım üstüne muhallebi üstüne kek pasta gibi yada toplar yapılabilir ceviz fındık içine karışıp