Nslacar Arkadaşlar dokturumuzu seviyorum ama herşeye normal olur öyle geçer gibi cevaplar alıyorm ama bu cocuk durmuyor hırıltısı var reflüsü var hiçbişey vermıyor test bile yapmıyor varmı avrupa yakası bağcılar tarafında iyi bir doktor özel olabilir