Ozalp hangi ildesiniz? Geçen hafta Altunizade Acıbadem’de yaptırdık. 3,5 aylıktı. Doktorumuz Prof.Dr.Burak Tander. Çok rahat geçti, hiç anlamadı, hiç ağlamadı, özel bi anestezi tekniği kullandılar bebek ve çocuklara özelmiş. Normalde ilk gün bebekler ağlıyomuş bizim ilk günümüz bile hiç sünnet olmamış gibi geçti. Biz çok memnunuz, doktorumuz çok iyiydi. 3800 ödedik ama Acıbadem’de doğduğu için indirimi vardı. Normalde 4400. Fiyat fazla olduğunun farkındayım ama sevdiğim bi hastane 🙌🏻