Ipek1608 benim bebeğim de reflulu bir bebekti başını yüksek tutun reflu yatağında yaptırabilirsiniz. Gazını mutlaka çıkartın emdikten sonra bir süre dik tutun sallama vs yapmayın. Bizimki 5 aya doğru azaldı sonra tamamen bitti. Kilo konusunu doktorunuzla görüşün sırf kilo alsın diye mama vermenizi tavsiye etmem zaten onu da çıkaracaktır. Ayrıca bebeğiniz daha çok küçük fazlasını da cikariyor olabilir bebekler o dönemde doyduklarını anlamıyorlar çünkü. Anne sütü alması her şeyden daha önemli bence doktor bu çocuğun takviyeye ihtiyacı var demediği sürece tabi ki