İyi günler Güzel Anneler.Bu forumda yakınmaların hep bebeğimin uyumaması üzerine olmuştu.En son dayanamayıp götürdük ve bebeğimin Böbreklerinde taş ve kum çıktı.😔Bu durumu yaşayan ve çözüm bulan annelerimizden Fikir alabilir miyim?Çocuk nefrolojisinden randevu aldık ama,çocuk dr takip edelim dedi benim içime sinmedi ve nörolojiye götüreceğim ama üniv. Hastanesinde de elimi verip kolumuzu kaldırmak istemiyorum😔😔