Herkes şimdiye bakma ileriki zamanlarda illaki sallarsın diyor biz kaynanamlarla yaşıyoruz o sallıyor sallama gece kim sallayacak deyince bozuluyor neymiş onlar hep sallayarak uyuturmuş ama ben sallamadan uyutuyorum kızım da istemiyor emdikten sonra beşiğe koyyorum uyuyor uyumazsa emzik veriyorum öyle uyuyor gündüzleri hep yatağımda uyuyor ileride huysuzlanır mı sizce