Kader0101 Topuk kanında Kistik fibrosiz çıkmış sabah sağlık ocağından aradılar başına gelen var mı ilk defa böyle bise başıma geliyor 3cü bebeğim bu bu bebekte başıma gelinebilecek ne kadar kötü şey varsa yaşadım buna şükür işitme testinden de kaldı 2 kere 6 ekimde bida bakılacak 38 haftalikken delta veryantin virüsü atlattim acaba herşeyin sebebi omu evde sadece parol içerek atlattim 15 günde ve bebeğin gelişimi o haftada durmuştu 41 haftada zorunlu sezeryan oldum diger iki dogumum normaldi başıma gelmeyen bişe kalmadı travma üstüne travma yaşıyorum
kurkmantosuz-madonna Kader0101 benim kızımda da topuk kanında çıktı canım , sarılıktan dolayı da yüksek çıkabiliyormuş, 1 hafta sonra tekrarlar düzelmiş olur Allah’ın izniyle hiç köyü düşünüp , strese girme
Kader0101 kurkmantosuz-madonna strese girmemek elde değil lousa depresyonu mu yoksa yaşadıklarımdan dolayı mı sürekli başıma daha kötüsü gelecek gibi hissediyorum sırf virüs atlattım.diye kimseyi misafir olarak bile kabul etmiyorum herkes küstü bu sebebden çocukları ne.kadar gözümden.sakinsam o.kadar Bi iş geliyor başıma.
kurkmantosuz-madonna Kader0101 endişe edecek bi durum yok İnan , genelde çıkar 2. Topuk kanı kontrolünde temiz gelir canım merak etme ☺️