Oğlum 4 ay 10 günlük mama ile besleniyor ve ben arkadaşlarımdan duyduğumla çocuğa yoğurt seftali verdim sonuç suan 3 gun yatış yapıldı pazartesiye kadar hastanedeyiz demem o ki 6 aylık olmadan devam sütü ve anne sütünden başka birsey vermeyin kızlar ben çok pişman oldum 😢