Kızlar geçen bir soruda yenidoğan bebeği annesine bırakıp eşiyle tatile gitmek isteyen kadına o sizi arar yokluğunuzu anlar falan denmişti ben de yenidoğan annesiyim çok defa iki üç saatliğine anneme bırakıp çıktık hastaneye vs bebeğim sakince durmuş mamasını içmiş falan , beni aradığını hiç hissetmedim şimdi de bazen eşime bırakıp iş yapıyorum evde onda da uslu duruyor anne bebek bağı dediğiniz şey nasıl oluyor bana özel bir düşkünlüğü olduğunu kokumu tanıdığını falan sanmıyorum şu an kim ihtiyacını giderirse yeterli gibi