Serranin_annesi Normal mi sezaryen mi bilmiyorum ben anlatayım.
normal doğumlarımdan sonra (3 normal) 3 çeşit korse kullandım.direk taktığım korsem böyle kuşak gibiydi,ilk 20-25 gün filan kullanmıştım ve sadece banyoda çıkarttım.Başta bi rahim büyük oluyor rahmin inmesi zaten 20-30 gün arası.
Rahim nispeten indikten sonra owli korse kullandım, yanlardan kendin cırtlısını çekip sıkıyorsun bele oyuntu da veriyor.Onu 1,5-2 ay filan taktım genelde.Günde 8-10 saat taktım.Hamilelikte belin yanları genişliyor ya onu iyice toparlamıştı.
En sonda kancalı korseler var bende yamuna vardı onu takmıştım son kopçasına geçene kadar taktım zaten toparlanmıştı tamamen.
Sezaryen (2 tane) doğumlarımdan sonra ise önce doktor kontrolüne gittim.Kuşak sardım ama sıkmadım .40 kontrolünden sonra doktor da onayladı owliye geçtim çok sıkmadan günde 4-5 saat şeklinde taktım yaklaşık 2-2,5 ay.Evdeki mevcut yamuna korseme geçmem küçük oğlum 4 aylıkken filandı yaklaşık 2 ay kadar da onu kullandım.Gene aynı şekilde toparlandı.
Korseleri her zaman emzirme atleti üstüne giydim.Şekerli tatlı çok girişmezsen zaten iyi kilo gidiyor,toparlanma da öyle hızlı olur.