3MelekAnnesi3 benim kızda hemen hemen 20günlükken başladı kolik dediğiniz gibi ilk başkarda belli saatlerde ağlıyordu neredeyse susmadan 6 saat ağlıyordu 3.gün artık korkundan doktora götürdüm kolik nedir bilmiyorum çünkü o yüzden ağladığını aklıma bile gelmiyor neyse doktora gittik doktor direk zaten kolik bebeğiniz dedi inceledi baktı etti kolik 4.aya kadar sonlanır ama bazı bebeklerde 9 aya kadar bile sürer dedi çok şükür 3.ayda bitti doktor kontörlunden sonra aynı saatlerde değilde sürekli farklı saatlerde ağlamaya susmamaya başladı zaten kontrolden sonrada fark ettimki ağlarken hep ıkınma halinde bacaklar karına doğru çekiliyor kas katı kesliyordu çocuğum